top of page
  • 1. Hoe plaats ik een bestelling op jullie webshop?
    Je kunt een bestelling plaatsen door de gewenste producten toe te voegen aan je winkelmandje. Vervolgens ga je naar de kassa, waar je je gegevens invult en de bestelling te voltooien.
  • 2. Bieden jullie kortingen voor grote bestellingen?
    Ja, voor grote bestellingen bieden wij speciale tarieven. Neem contact met ons op voor een offerte op maat.
  • 3. Wat zijn de levertijden?
    Wij leveren alleen bij bestellingen boven de € 30,-. De lever-/ophaaltijden staan in de offertes omschreven. Levering alleen regio Haarlemmermeer.
  • 4. Leveren jullie ook buiten Zuid Kennemerland?
    Momenteel leveren wij alleen in de Zuid Kennemerland. Neem contact met ons op als je buiten deze regio woont, dan kunnen we de mogelijkheden bespreken.
  • 5. Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
    Je bestelling wordt geleverd in een speciale koelbox om ervoor te zorgen dat de ijsblokjes in perfecte staat aankomen. Indien er ook andere producten worden besteld, wordt dit samen geleverd.
  • 6. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij de levering?
    Als je niet thuis bent op het moment van levering, zullen wij contact met je opnemen om een nieuwe bezorgafspraak te maken. Extra kosten zijn van toepassing.
  • 7. Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
    Je kunt je bestelling annuleren of wijzigen binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op.
  • 8. Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
    Je kunt bij ons betalen via een overboeking, zoals vermeld in de offerte.
  • 9. Kan ik een factuur krijgen voor mijn bestelling?
    Ja, je ontvangt automatisch een factuur via e-mail zodra de betaling is afgerond.
  • 10. Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd of onvolledig is?
    Als je bestelling beschadigd of onvolledig is, neem dan binnen 24 uur na levering contact met ons op. Wij zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
  • 11. Hebben jullie ook toebehoren zoals ijsemmers of tangen?
    Ja, wij bieden ook diverse toebehoren aan zoals ijsemmers, ijstangen, en koelelementen. Je kunt deze vinden op onze webshop onder de categorie "Koel assortiment".
  • 12. Wat zijn de openingstijden van onze Pickup Point
    Onze Pickup Point is geopend op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 9.00 - 15.00 uur en zaterdag van 9.00-13.00 uur.
  • 13. Hoe kan ik contact opnemen met jullie?
    Je kunt ons bereiken via e-mail op info@ijzighaarlem.nl of telefonisch op 023 533 3182. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren op je vraag.

Home

​

Koel assortiment​

​

FAQ

​

Algemene voorwaarden​​

​

Contact

Social

Openingstijden:


ma.  9.00-15.00
di.    9.00-15.00
wo.  GESLOTEN
do.   9.00-15.00
vr.    9.00-15.00
za.   9.00-13.00
zo.   GESLOTEN

Onderdeel van

Verhuurbedrijf Hangjas

© 2025 Ijzig Haarlem by NR

bottom of page